vrijdag 25 mei 2012

Mag ik mij even voorstellen: Joke - PR



Mijn naam is Joke de Brons, 54 jaar, getrouwd met Henny en wij hebben 2 volwassen zonen. Ik werk als onderwijsondersteuner bij het Opleidingscentrum.
Ik ga voor de 4e keer mee met de Roparun, alle keren met Bouman GGZ. Het is geweldig om met een groep mensen een goed doel na te streven. Ik heb dan ook nu weer geen moment na heb hoeven denken of ik weer mee zou gaan.
Ik ben 3 jaar mee geweest als verzorgster maar ik wil wat meer van de Roparun meemaken en ga dit jaar samen met Tanja de communicatie doen. Wij gaan foto’s maken en zorgen dat het thuisfront en de collega’s regelmatig berichten krijgen hoe het met het team gaat. Wij gaan, twitteren, facebooken, bloggen e.d.
Twitter: @roparunteam250
Facebook: Roparunteam Tweehonderdvijftig Bouman GGZ
Weblog: roparunteam250.blogspot.com

Wordt vrienden en/of volg ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten