vrijdag 25 mei 2012

Mag ik mij even voorstellen: Frank - loper


Frank Speijer,

Ik ben Frank Speijer, 51 jaar en werkzaam als magazijnmedewerker bij een groothandel in kampeerartikelen. Al een aantal jaren maak ik onderdeel uit van de loopgroep van Bouman GGZ onder leiding van Leo van Leeuwen. Hardlopen werd mij geadviseerd als therapie om mijn verslaving de baas te worden. Toen in 2009 Bouman voor het eerst startte als team 250, was ik direct van de partij. Wat is er mooier dan aan je eigen conditie te werken en je tegelijkertijd nuttig te maken voor een goed doel als bestrijding van kanker. Ook dit jaar zet ik, samen met de andere lopers,  mijn beste beentje voor om in Parijs te starten en zonder uitval de Coolsingel te bereiken. Natuurlijk doen we daarbij ons best om als team een mooi bedrag in te zamelen voor het goede doel.

Tot 28 mei a.s. op de Coolsingel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten