dinsdag 8 mei 2012

Mag ik me even voorstellen: Inge - vrachtwagenchauffeur



Mijn naam is Inge van der Pol, woonbegeleider bij de IBW Trompweg in Dordrecht en al bijna 10 jaar werkzaam bij Bouman GGZ. Dit is mijn eerste deelname aan de RoPaRun, ik zag via de B-site dat er nog gezocht werd naar een vrachtwagenchauffeur voor Team 250 en hier heb ik op gereageerd. Mijn taak is het basiskamp te verplaatsen om de 50 of 100 km, het basiskamp (de vrachtwagen trailer) is onze keuken en slaapplek tijdens de RoPaRun.

In teamverband een sportieve prestatie leveren voor geld in te zamelen wat benut wordt om de kwaliteit van het leven van kankerpatiƫnten te verbeteren, vind ik een prachtig initiatief waar ik ook met plezier een bijdrage aan wil leveren.

Ik heb nu al heel veel bewondering voor onze lopers en fietsers, vanuit Parijs starten en in Rotterdam finishen, een topprestatie zoiets! En voor iedereen die op welke wijze dan ook bijdraagt aan dit unieke evenement, helemaal geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten