woensdag 9 mei 2012

Mag ik me even voorstellen? Ingrid - loper


Ik ben Ingrid Klop 47 jaar, getrouwd met Geert Jan en moeder van 2 kinderen Nynke (21) en Jasper (18), Ik ga voor de vierde keer deelnemen aan de Roparun. 
Drie voorgaande jaren heb ik de Roparun als loper samen met het team van de Rvent Runners mogen beleven. Dit jaar ga ik voor de eerste keer mee als loper in team 250 van Bouman GGZ. 
Geweldig om met een gemotiveerd en enthousiast team de kilometers tussen Parijs en Rotterdam af te leggen en samen op de Coolsingel over de finish te komen. Dat is voor mij persoonlijk een prachtige ervaring.  Wat deze ervaring  nog mooier en rijker maakt is het besef dat je met een team tot zoveel in staat bent en op deze manier een waardevolle bijdrage kan leveren aan een fantastisch mooi doel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten