woensdag 9 mei 2012

Mag ik me even voorstellen: Michel - loper


Mijn naam is Michel Sap ben 37 jaar en getrouwd en samen proberen we een Golden Retriever op te voeden.
Ik werk niet bij Bouman maar bij Yulius in het bijzonder onderwijs als techniek docent.
Het is voor mij de tweede keer dat ik de Roparun loop samen met team 250. Het is me vorig jaar goed bevallen vooral het doel spreekt me erg aan. Na 4 marathons en de ervaring van vorig jaar weet ik waar ik aan begin maar zeker met een aantal maatjes van AV Fortuna die dit jaar het team zijn komen verstrekken zal het wederom een goed weekend worden.
Met name het doel waar we met elkaar voor lopen spreekt me erg aan omdat deze ziekte maar door lijkt te gaan en steeds meer mensen om je heen hiermee te maken krijgen.
Ik ben blij dat ik door middel van het uit oefenen van m`n hobby zo m`n steentje kan bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten