zaterdag 5 mei 2012

Mag ik me even voorstellen: Max - chauffeur



Ik ben Max de Vries, 34jaar, voormalig cliënt van de boumanggz en werkzaam als glazenwasser bij een Rotterdams glazenwassersbedrijf.
Met deze 2 deelneming aan de Roparun voel ik mij bevoorrecht om met deze groep mee te mogen, samenhorigheid, doelbewust, en vooral gezellig zijn de woorden die bij de groep horen. Het zal natuurlijk wel weer een uitdaging worden voor mij,als chauffeur van de lopers, om elke km weer een plekje te vinden voor een veilige wissel. De lopers hebben het al zwaar genoeg dus moet dat natuurlijk aangenaam en soepel verlopen dus samen met mijn navigator Ciska gaan we deze route weer met succes afronden. En ja om niet te vergeten waar we het allemaal voor doen is meer dan de moeite waard want we kennen de hardnekkige ziekte allemaal en gunnen de zieke daarom ook het beste wat wij ervan kunnen maken. De beloning voor onze inzet is wanneer  we allemaal weer over de finish komen, kunnen zeggen dat we als groep weer een topprestatie hebben geleverd en ieder z'n eigen overwinning viert. Dit allemaal is fantastisch natuurlijk maar neemt niet weg dat ik na zo'n lang weekend het net zo fantastisch vind om kapot bij mijn vriendin in d'r armen te vallen. Ja ik vind de Raporun een unieke belevenis. . .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten