woensdag 9 mei 2012

Mag ik me even voorstellen: Tanja - PR



Mijn naam is Tanja Porebska, ik ben 45 jaar en ik werk als praktijkopleider bij het opleidingscentrum van Bouman GGZ. 
Dit wordt de derde keer dat ik mee ga met team 250. Ik loop zelf hard, dus een wedstrijd als deze spreekt me aan. Daarnaast heb ik ook zeker wat met het goede doel, mijn broer en moeder zijn beiden overleden aan kanker en ik heb de ziekte zodoende van erg dichtbij meegemaakt. Zo’n groot hardloopevenement, waarbij zoveel mensen zich inspannen om geld bij elkaar te brengen om ‘leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer toegevoegd kunnen worden aan het leven’ (het motto van de Roparun) is een prima zaak.
Eerder heb ik 2 keer als cateraar het team ondersteund en dit keer ga ik samen met collega Joke de Roparun vastleggen op foto en film en houden we twitter, facebook en deze eigen blog bij, zodat de thuisblijvers ons gedurende de 3 dagen dat we onderweg zijn, goed kunnen volgen.
Hopelijk wordt het weer een bijzondere ervaring en bereiken we met zijn allen als team dat de lopers een goede prestatie kunnen neerzetten en we zonder problemen in Rotterdam aankomen (op mijn verjaardag, extra leuk!). Daarnaast hopen we natuurlijk een mooi bedrag op te halen voor het goede doel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten