woensdag 16 mei 2012

Mag ik me even voorstellen: Remco - loper



Mijn naam is Remco Vervloet en ik ga dit jaar voor de tweede keer mee
als loper in het Roparunteam van Bouman GGZ. Ik loop al een aantal jaren
zeer actief hard en ik hoop dit jaar met de Zeelandmarathon mijn achtste
marathon te voltooien. Wat eerst begon als een hobby om een beetje
gewicht te verliezen is inmiddels uitgegroeid tot een "way of life"! 

Dat je met je passie iets kunt doen om je medemens te helpen is
natuurlijk fantastisch. Nog steeds overlijden er teveel mensen aan die
verschrikkelijke ziekte. De motivatie om dit jaar mee te doen is zo
mogelijk nog veel groter, omdat ook ik het afgelopen jaar weer van
dichtbij heb meegemaakt wat een vreselijk ziekte kanker is. Ik weet dus
dat ik dit jaar niet allen loop, maar dat Ria de hele weg bij me is om
me te steunen... Daarnaast hebben we natuurlijk een geweldig team
waarmee we het pinksterweekend weer op pad gaan, en ook daar kijk ik erg
naar uit.
 

En als ik bij een opkomende zon weer lekker door de uitgestrekte
landschappen van Noord-Frankrijk loop, dan betekent dat echt genieten
van mijn grootste passie, het hardlopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten