maandag 14 mei 2012

Mag ik me even voorstellen? Desiree - Cateraar


Mijn naam is Desirée van Sabben. 
Ik ben werkzaam bij Bouman sinds 2008 als telefoniste/receptioniste op Polikliniek Spijkenisse.
Dit wordt voor mij het 3e jaar dat ik actief meedoe aan de RopaRun.
Dit jaar ben ik wederom 1 van de 4 cateraars. Zorgen voor ieders natje en droogje onderweg is zo’n beetje mijn specialiteit geworden. Probeer iedereen tevreden, gemotiveerd en goed gevoed te houden. Dit jaar ga ik zelfs proberen om verse eieren te bakken tijdens de toch. 
Mijn deelname is wederom natuurlijk het goede doel wat we hiermee steunen.
Ik zie nergens echt tegen op en alle tegenslagen die we onderweg krijgen worden dan wel ter plaatse verwerkt.
De aankomst op de Coolsingel is toch wel een hoogtepunt voor mij.
Hopelijk staan er weer massaal veel mensen en collega’s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten