vrijdag 21 mei 2010

Een overweging


Nog precies 24 uur voor de Roparun start van Bouman GGZ Team 250. Denkend aan de lopers, vraag ik mij af. Hebben de lopers vanavond allemaal pasta gegeten ? Liggen ze nu al lang op een oor ? Schrik je als loper wanneer je vandaag ergens pijn voelt ? Denkend aan de fietsers, morgen starten en dan tot maandagmiddag ongeveer 250 kilometer trappen waarvan 50 km fietsen, 3,5 uur pauze en dan weer 50 km fietsen. Kan je dan makkelijk slapen tussen het fietsen door? Hoe ga je als fietser om met de warmte, en in de nacht de afkoeling ? Is alles ingepakt ? Slapen ze nu al ? Denkend aan de teamcaptain, zou hij nu nog aan de telefoon zitten om nog wat te regelen ? Komt hij makkelijk in slaap ? Denkend aan de chauffeurs, dat worden 1000 km in drie dagen, denk je dan wel eens aan de gevaren op de weg ? Val je dan makkelijk in slaap ?
Kortom het zijn een paar vragen die om 23.03 uur naar boven komen. Ik kan de slaap maar niet vatten…….

2 opmerkingen:

  1. Maak er met elkaar een mooie "Run" van! Tot op de Coolsingel.

    Super veel toi, toi, toi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van een chauffeur weet ik toevallig hoe hij zich voorbereid op de lange autoreis. Al drie dagen bezig met pakken.In zijn hoofd dan.Een bus vol spullen gaat er mee. Van tuinstoelen tot koelbox.
    Het is toch maar 3 dagen??
    Vandaag vroeg op!!!!!!!!!!!!!
    Iedereen een geweldig succes en veel plezier tijdens de lange tocht.

    Wij vrouw en dochter van jullie racende reporter volgen het op de voet.

    Jaja ik weet het zittend op mijn billen wel is waar, maar wel vol belangstelling.

    Astrid en Paula

    BeantwoordenVerwijderen