donderdag 9 juni 2011

Wim Naaktgeboren, Fietser


Voor mij is het alweer de derde maal dat ik als fietser aan de Roparun zal deelnemen.
Het is iedere keer weer een flinke sportieve uitdaging om hieraan mee te doen. Dit is dan ook één van de redenen dat ik meedoet; Ik fiets graag en de Roparun geeft dan een doel om extra op de fiets te stappen om hiervoor te trainen wat mijn eigen gezondheid ten goede komt. Maar ook komt dit ten goede aan mensen met die vreeslijke ziekte waarvoor de Roparun is opgezet.
De sfeer en samenhorigheid rondom de Roparun is gewoon geweldig en ieder helpt elkaar om dit te volbrengen. Het is mooi om die lagen rij lopers te zien op weg naar Rotterdam.
Ik hoop dan ook zoveel mogelijk bekenden en collega’s aan de finish op de Coolsingel te zien om ons aan te moedigen tijdens de laatste meters.

Wim Naaktgeboren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten