woensdag 1 juni 2011

Max de Vries, Chauffeur


Mijn naam is Max de Vries, 33jaar, woonachtig in Maassluis.
Ik ben glazenwasser in het dagelijks leven, en doe 2x in de week lopen bij Leo van Leeuwen.
Door zwaar weer in het verleden ben ik bij Leo terecht gekomen, en heb gemerkt dat hardlopen een zeer goede therapie is. Nu 3,5 jaar verder schijnt de zon weer gelukkig, en kan ik mijn wederdienst bewijzen door mij beschikbaar te stellen voor de Roparun.
Mijn taak zal voornamelijk bestaan uit het chauffeuren van en het navigeren voor de lopers.
Het goede doel, het bestrijden van die erge ziekte, kan mij natuurlijk ook niet ontgaan, het komt natuurlijk heel dicht bij en in het ergste geval overkomt het je.
Verder wil ik mijn teamgenoten veel kracht en sterkte toewensen om samen de finish te halen.
Met vriendelijke groet Max de Vries

Geen opmerkingen:

Een reactie posten