woensdag 8 juni 2011

Joke de Brons & Michael Numan, masseurs



Mijn naam is Joke de Brons, 54 jaar, getrouwd met Henny en wij hebben 2 volwassen zonen. Ik werk als managementassistente bij het Opleidingscentrum.
Ik ga voor de 3e keer mee met de Roparun, met Bouman GGZ. Het is geweldig om met een groep mensen een goed doel na te streven. Ik heb dan ook geen moment na heb hoeven denken toen ik voor dit jaar weer gevraagd werd.
Ik ga mee als verzorgster, dat heb ik voorgaande jaren ook gedaan. Ik heb de opleiding voor Sportmassage gedaan en ben een aantal jaren verzorgster geweest bij de korfbalvereniging in Poortugaal, waar ons gezin lid van is.

Wij masseurs doen voor de 3e keer mee aan de Roparun. Joke en Michael vonden het zo leuk vorig jaar dat ze geen moment na heb hoeven denken toen ze weer gevraagd werden. Het is een geweldige ervaring om samen voor zo'n goed doel als de Roparun te werken.
Het doet je goed als iemand met een lekker gevoel van de massagetafel afstapt. Ook dit jaar gaan we er een feest van maken!!! En het onderhouden van de lachspieren is de makkelijkste training die er is.
Tot ziens op de Coolsingel,
Joke en Michael

Geen opmerkingen:

Een reactie posten