maandag 6 juni 2011

Malanca Schut, Loper


Hoi, ik ben Malanca.
Vorig jaar zomer zag ik op de B-site staan dat er nog lopers nodig waren voor de Roparun bij het team 250. Zonder te aarzelen heb ik me opgegeven. In datzelfde jaar maakte ik van dichtbij de strijd van een collega tegen kanker mee. Helaas kreeg ook mijn beste vriend kanker en leek het er lange tijd op dat hij het niet zou overleven. Ik voelde me vreselijk machteloos. Met het meedoen aan de Roparun had ik het gevoel mijn steentje te kunnen bijdragen. Mijn gezonde lijf inzetten tegen een ziekte waar ik verder geen grip op heb. Vanaf het moment dat ik hoorde dat ik in het team zat, ben ik nog harder gaan trainen. Inmiddels hebben we al een aantal keer met de lopers van team 250 gelopen tijdens het trainingsweekend hebben we met z’n allen even van de toen al fantastische sfeer mogen proeven. We gaan vast een mooie tijd beleven. Ik hoop jullie allemaal te zien op de Coolsingel wanneer we met team 250 binnen komen op maandag 13 juni.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten