maandag 6 juni 2011

Joop Terwiel, Loper


Ik ben Joop Terwiel 61 jaar en een redelijk fanatieke hardloper.
Ik ben in 1996 met pensioen gegaan (VUT) en kort daarna naar atletiek vereniging Fortuna gegaan om te leren hardlopen bij de loop school.
Dit beviel mij zo goed dat ik mij al snel bij een groep kon aansluiten die langere afstanden liepen met name de marathon.
Inmiddels heb ik al 8 marathon's gelopen en vele andere wedstrijden waar ik met veel plezier op terug kan kijken.
Vorig jaar was mijn 1e jaar dat ik met de Roparun mee mocht lopen met Team 250 van de Bouman GGZ.
Ik mag wel zeggen dat dit een van de hoogtepunten van dat jaar was omdat het lopen van zo een grote afstand met een team van mensen,lopers ,fietsers, chauffeurs, verzorgers en alle andere medewerkers op mij een grote indruk heeft gemaakt.
Ik vind het dan ook wederom een voorrecht om dit jaar weer mee te mogen en mijn steentje te kunnen bijdragen voor Team 250 en uiteraard om iets te kunnen doen voor mensen die door de ziekte kanker worden getroffen.
Ik ga er dit jaar weer voor 100% voor en weet zeker dat het weer een feest zal zijn.

1 opmerking:

  1. Middag

    Bent U een zoon van Joop Terwiel en Cornelia Margreta van der Heide?


    Met vriendelijke groet

    ans meijlink

    BeantwoordenVerwijderen