maandag 16 april 2012

Mag ik me even voorstellen: Ximena - Masseur


Heej, ik ben Ximena Saarloos. Met mijn 26 jaar een van de jongsten uit het team. Ik werk fulltime als fysiotherapeut, het is dan ook niet verrassend dat ik meega als verzorgster. Het is mijn allereerste keer dat ik meedoe, hoewel het iets is wat ik al jaren wil doen kreeg ik nu de kans om mee te doen. Ik heb altijd bewondering en respect gehad voor de mensen die zich belangeloos inzetten voor dit mooie evenement. Toen ik benaderd werd om mee te doen, heb ik dan ook geen seconde getwijfeld en zei meteen ja. Wat is er nou mooier om je vak uit te kunnen gebruiken voor dit doel?
Wat ik kan verwachten zijn de verhalen van teamleden die al vaker zijn meegegaan. Ik verwacht dat het vermoeiender en zwaarder zal zijn dan ik nu besef, maar ik zal er met plezier en trots op terugkijken.
Tot ziens in Rotterdam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten