zondag 22 april 2012

Mag ik me even voorstellen: Astrid - Loopster



Hoi allemaal,

Mijn naam is Astrid Reijmer, 27jaar en sinds oktober 2010 werkzaam als agogisch medewerker op IBW Korenaarstraat.
Sinds een jaar of 6 ben ik actief aan het hardlopen. Daarnaast zit ik in de zomer regelmatig op mijn racefiets, en ben ik regelmatig te vinden in de sportschool voor wat krachttraining en afwisseling. Wat ze zeggen is voor mij helemaal waar; hardlopen is een verslaving. Tijdens het lopen vergeet ik alles, lekker m’n hoofd leegmaken. Ik loop gemiddeld zo’n 4x in de week.
Ik ben echte duursporter. Om mijn techniek bij te schaven en de snelheid te verbeteren ben ik in 2010 bij Rotterdam Atletiek gaan trainen. Hier train ik 1 a 2x per week met veel plezier. Om mezelf te testen en uitdaging te houden loop ik af en toe wedstrijden.
Ik heb een aantal bekenden die al eens hebben meegedaan aan de Roparun. Zij zijn super enthousiast, positief en spreken over een geweldige ervaring. Dat wil ik ook dacht ik, dit is wat voor mij. Toen ik op de B-site de verving voor het BoumanGGZ Roparunteam zag heb ik me direct aangemeld als loper. Een enorm grote uitdaging in combinatie met het steunen van het goede doel, mooier kan niet. Door mijn grootste hobby uit te oefenen, wat te kunnen betekenen voor mensen met kanker.
We hebben een hartstikke leuk team en ik kan niet wachten om in Parijs aan de start te verschijnen. Ik hoop dat we met z’n allen gezond de finish halen en daarmee veel geld zullen binnen halen.
Ik kijk nu al uit naar 28mei, de finish op de Coolsingel, dat moet een geweldig gevoel zijn!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten