dinsdag 3 april 2012

Mag ik me even voorstellen: Max - Fietser



Mijn naam is Max Hageman, ik ben 64 jaar en werkzaam bij de Financiële Administratie van BoumanGGZ.
Voor de tweede keer neem ik deel aan de Roparun.
De uitdaging, samenwerken met een team en natuurlijk het dienen van een zeer goed doel zijn de belangrijkste beweegredenen.Het liefst zou ik als loper mee willen doen. Maar door het vele sporten (voetballen, volleyballen, hardlopen en tennissen) heeft één knie van mij hier problemen mee.Daarom ben ik op de leeftijd van 55 jaar, net zo fanatiek als bij de overige sporten, enthousiast begonnen met fietsen. En prijs me dan ook gelukkig, dat ik op deze leeftijd dit nu zonder problemen nog kan doen.Naast de vele kilometers op een gewone fiets, train ik ook met de racefiets door heel het land en als het enigszins kan in de bergen.
De laatste geweldige belevenis was toen ik twee jaar geleden, samen met mijn dochter (35 jaar), zonder te zijn afgestapt de finish haalde bij de beklimming van de Alpe d’Huez. Net zoals vorig jaar, hoop ik dat deze editie van de Roparun, in samenwerking met het gehele team,  weer een onvergetelijke gebeurtenis gaat worden.




En wij een aanzienlijke bijdrage kunnen leveren aan dit goede doel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten