dinsdag 17 april 2012

Mag ik me even voorstellen: Geera - Loopster




Mijn naam is Geera Poot, 42 jaar, getrouwd met Peter en heb twee zonen Max en Luuk. Werk niet bij Bouman GGZ maar ben dit jaar binnengehaald als "Loopster". 5 marathons uitgelopen te hebben in binnen- en buitenland mag je jezelf een "ervaren" loper noemen zeggen de deskundigen om me heen :)


Meelopen met een RoPaRun Team is een droom die werkelijkheid wordt! Hets staat op mijn verlanglijstje "te doen" en dit jaar komt mijn wens uit!! Ik loop mee met Team 250. "Zorg aan mensen met kanker", aan de lijven spreek ik uit ervaring, ik kreeg een tweede kans die ik nog steeds elke dag benut. Met mijn man en kinderen delen we gezondheid, liefde en geluk. Helaas heb ik teveel mensen van dichtbij om me heen zien strijden en het verlies blijft groot aanwezig. In mijn gedachtes gaan ze mee op "mijn Weg" van Parijs naar Rotterdam. Zo draag ik mijn steentje bij.


Het Team 250 is enorm enthuosiast en ons doel is genieten met elkaar en uitlopen, samen met diverse loopmaatjes van AV Fortuna kan het al niet meer stuk. Reken maar op een geslaagd Pinksterweekend waar we allemaal zeker gaan afzien, maar dit alles voor een goed doel. 

Groetjes Geera

1 opmerking: