maandag 30 mei 2011

Remco Vervloet, Loper


Hallo, Ik ben Remco Vervloet, 39 jaar en woon in Barendrecht. Ik ben begonnen met hardlopen zo’n 5 jaar geleden door een weddenschap over het uitlopen van de Bruggenloop in Rotterdam. Daarna heeft het loopvirus mij gegrepen en ben ik blijven lopen, steeds weer met nieuwe uitdagingen en op 10 april heb ik mijn inmiddels mijn 4e marathon gelopen.
De volgende uitdaging in mijn loopleven is de deelname aan het Roparunteam van Bouman GGZ. Ik zal meegaan als loper in het team. De drijfveer hierachter is dat ook ik in mijn persoonlijke omgeving dierbaren heb verloren aan kanker. Dat je zelf iets kan doen om de strijd tegen kanker te steunen is daarom niet meer dan logisch in mijn ogen. Het geeft een enorme voldoening om met je favoriete bezigheid zoveel goeds te kunnen doen.
Ik verwacht dan ook dat we met het team van Bouman GGZ een supertijd gaan beleven van Parijs naar Rotterdam. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten