donderdag 26 mei 2011

Aad Streefkerk, Loper


Dit wordt voor mij de 7e keer dat ik als loper mijn steentje bijdraag,2 keer als fietser,1 keer als Chauffeur en 1 keer als catering aan de Roparun. Het blijft elke keer bijna niet uit te leggen welke ervaring de Roparun geeft!
Steeds realiseer ik mij dat we ontzettend bevoorrecht zijn om dit te kunnen doen. Met een gezond lijf en een superteam om ons heen beleven wij een loopfeestje.
Ik wil me dan ook met veel plezier inzetten om ook dit voor de 2e keer samen met de Bouman GGZ, en een heleboel andere enthousiastelingen in ons team mijn steentje bij te dragen. Ik ga er voor, maar zal mijn stinkende best doen om te lopen voor wat ik waard ben. Ik zal grenzen tegen komen en me daardoor realiseren wat kankerpatiënten ervaren.
Mijn Motto: Doorzetten en zien dat je de eindstreep bereikt !!
Groeten Aad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten