donderdag 26 mei 2011

Desirée van Sabben, Catering


Mijn naam is Desirée van Sabben.
Ik ben werkzaam bij Bouman sinds 2008 als administratief medewerker op de polikliniek Metroplein.
Dit wordt voor mij het 2e jaar dat ik actief meedoe aan de RopaRun.
Vorig jaar heb ik wel wat hand en spant diensten gedaan maar niet actief mee gegaan met de lopers.Net zoals in het 1e jaar ben ik weer van de partij als cateringmedewerkster.Dit houd in dat ik samen met mijn collega’s cateraars iedereen onderweg ga voorzien van hun natje een droogje (zelfs de gebakken eieren voor een bepaalde loper).Dit met het doel dat iedereen gezond en vol energie op de Coolsingel kan eindigen. Het doel dat ik meedoe is omdat ik steeds vaker en steeds dichterbij in mijn omgeving het woordje kanker hoor en de gevolgen daarvan zie.Om deze en alle andere mensen met deze vreselijke ziekte een hart onder de riem te steken doe ik dit.Verder weet ik dat er in Rotterdam een heel belangrijk persoontje aan de finish staat te wachten en daar kijk ik eigenlijk nu al naar uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten