maandag 30 mei 2011

Nico Koorn, Chauffeur


Vanaf het eerste jaar dat team 250 deelneemt heb ik er zijdelings mee te maken gehad; de wereld draait immers (helaas)te vaak om geld en toevallig is het verwerken van geldmutaties mijn dagelijkse werk.

Uiteraard draag ik, wie niet, de doelstelling van roparun een warm hart toe. Dus toen ter sprake kwam dat het team nog vrijwilligers zocht, heb ik mij aangemeld. Voor het hardlopen en fietsen ben ik geen aanwinst, maar een rijbewijs heb ik wel. Zodoende ben ik nu ingedeeld als navigator op een van de begeleidende busjes.

Tijdens het trainingsweekend heb ik gemerkt hoe gemotiveerd de teamleden zijn. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het team de spirit heeft om de finish tijdig te bereiken en daarmee haar steentje bij zal dragen aan de bestrijding van kanker.

Ik zie jullie op de Coolsingel, groeten Nico

Geen opmerkingen:

Een reactie posten