woensdag 14 maart 2012

Mag ik me even voorstellen: Joop - Loper

Mijn naam is Joop Terwiel, ik ben 62 jaar en geboren en getogen in Schiedam. Inmiddels ben ik alweer 5 jaar met pensioen en ben toen begonnen met hardlopen bij Fortuna Vlaardingen. Ik ben getrouwd met Nellie, wij hebben samen 2 geweldige zonen en 3 heerlijke kleinkinderen.
Ik ga nu alweer voor de 3e keer mee met het team van BoumanGGZ omdat ten eerste hardlopen mijn grootste passie is en als je dit mag combineren met jezelf inzetten voor een doel waar iedereen vroeg of laat mee te maken krijgt, namelijk die vreselijke ziekte die kanker heet, dan vind ik mijzelf bevoorrecht dat ik hier aan mee mag doen.


Ik kijk weer heel erg uit naar deze uitdaging omdat we met veel nieuwe mensen van start gaan en voor mij is dit alleen maar een extra stimulans om er weer volledig tegenaan te gaan. Niet voor tijden of plaats in de einduitslag, maar gewoon lekker met z'n allen hardlopen en de onvermijdelijke ups en downs overwinnen.
Waar zie ik het meest tegenop?
Niets! Wat je wilt dat kun je, is mijn motto!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten